Nem kell attól félni, a szeme közé kell annak nézni - Goldenblog verseny 2013

avagy szembe kell vele szállni

Újabb kihívás. Újabb megmérettetés. Újabb sikerélmény vagy kudarc lehetősége. Hiszem, hogy a vége csakis sikerélmény lehet, ezért is vágtam bele.

Belevágtam. De mibe is?  
A Goldenblogba, a HVG immár kilencedik alkalommal megrendezett éves blogversenyébe. A legjobb magyar blogok az idén Közélet, Popart, Civil, Életmód, Biznisz és Ego kategóriában versenyeznek egymással.

Virágutazó blogommal (www.viragutazo.blogspot.hu) a legnépesebb kategóriában, az Életmódban küzdök meg blogger társaimmal. 


Belvágtam. De miért is? 
Elsősorban a játék kedvéért. Na meg azért, hogy minél többen megismerjék a blogot. Nem a győzelemért. Nem a nyereményért. A sikerért!. Azért, hogy nyerjek!

A nyerés alatt én sosem az első helyezést, valaki legyőzését értem. Az én értelmezésem szerint a győzni és nyerni szó nem szinonímái egymásnak. Győztesként is lehet veszíteni és vesztesként is lehet nyerni!



A nyerés számomra minden olyan helyzet, amiből pozitívan jövök ki, amiből tanulok, amiből építkezni tudok. Minden esemény, ami után emelt fővel járhatok, ami után elégedetten hajthatom álomba a fejem. Ami után úgy érzem sikerült valami pluszt kapnom, gazdagodtam valamivel. És itt nem az anyagiakra gondolok. Lehet ez akár egy kedves mosoly, egy új ember megismerése, pár nem várt dícsérő szó vagy akár új tudásanyag elsajátítása. Vagy egyszerűen csak egy új tapasztalat, amit a későbbiekben felhasználhatok. Fontos számomra, hogy úgy érezzem rajtam nem múlott, én mindent megtettem a sikerért. Ha én nem így érzem, akkor igen nehezen tudnak meggyőzni az ellenkezőjéről.

Igen, a siker a megfelelő szó, azért indultam el a Goldenblog versenyen. Szomjazom a sikert! Mondhatnám úgy is, hogy kudarctűrő-képességem a béka segge alatt van. Bár az utóbbi évek sorozatos megpróbáltatásai eléggé megedzettek, lenne még mit javítani ezen a téren is. Könnyű is lenne, ha igazán akarnám is. DE NEM! Nem vagyok hajlandó lemondani a sikerről! A siker - bármilyen apró legyen is - éltet. A siker erőt ad. Erőt a mindennapok küzdelmeihez, apró-cseprő bosszantó tényezőinek elviseléséhez. 

Bizonyos határokon belül mindenre képes vagyok, hogy érezzem a siker ízét. Ha valamit kitűztem magam elé, el akarok érni, akkor abban hiszek is. Időt, fáradságot nem kímélve elvakultan, tiszta szívvel, önzetlenül teszek is érte. És ez már fél siker. Ezzel a sikerhez vezető út első, de talán legfontosabb lépéseit már meg is tettem. A kitartásommal sincs gond. Hogy még sem minden úgy alakul, ahogy azt elterveztem, többnyire nem rajtam múlik. Óriási elégtétel viszont, ha a végén kimondhatom, ezt is megcsináltam, sikerült!


Belevágtam. De mi lesz most?
Most van az eset, hogy az első kezdeti lépéseket megtettem. A blog olvasóit, a Facebook oldal rajongóit szavazásra buzdítom és várom, hogy beérjen az eddigi munkám gyümölcse.

Belevágtam. De ki támogat?  
Remélem Te is kedves olvasó. Ha úgy érzed van pár másodperced és szívesen voksolnál a blogomra, kérlek a linkre kattintva a Facebook  jelszavaddal add le a szavazatodat.





Előre is köszönök minden erőt adó támogatást!

Virágutazó Nagy Jucó